Palautusehdot

Asiakastyytyväisyys on meille ensiarvoisen tärkeää, ja haluamme varmistaa, että sinulla on selkeät ja läpinäkyvät tiedot tuotteiden palautusmahdollisuuksista ennen ostopäätöstä. Tällä sivulla kerromme yleisesti hyväksytyistä palautusperiaatteista, jotka ovat voimassa suosittelemiemme tuotteiden osalta.

Palautusaika ja -oikeus

Useimmissa tapauksissa tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Tämä tarkoittaa, että sinulla on oikeus peruuttaa tilaus ja palauttaa tuote, mikäli se on käyttämätön, alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautusaika alkaa siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tuotteen.

On tärkeää tarkistaa jokaisen tuotteen yhteydessä mainitut ehdot, sillä palautuskäytännöt voivat vaihdella tuotekohtaisesti.

Palautusmenettely

Jos haluat palauttaa tuotteen, toimi seuraavasti:

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluun tuotteen tilausvahvistuksessa tai pakkauksessa annettujen ohjeiden mukaisesti.
  2. Noudata annettuja ohjeita palautusosoitteesta, mahdollisista lomakkeista ja palautustavasta.
  3. Pidä palautuskuitti ja mahdollinen seurantanumero tallessa, kunnes palautus on vahvistettu.

Huomioithan, että jotkut tuotteet eivät ole palautuskelpoisia hygieniasyistä tai luonteensa vuoksi (esimerkiksi avatut ravintolisät, kosmetiikka tai nopeasti pilaantuvat tuotteet).

Hyvityskäytäntö

Hyvitys tuotteesta maksetaan pääsääntöisesti samalla maksutavalla, jota käytit tilauksen yhteydessä. Rahat palautetaan sinulle mahdollisimman pian sen jälkeen, kun palautus on käsitelty ja hyväksytty – yleensä viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.

Joissain tapauksissa hyvitys voi tapahtua myös lahjakorttina tai muulla sovitulla tavalla. Mikäli palautukseen liittyy toimitus- tai käsittelykuluja, ne voivat olla asiakkaan vastuulla, ellei kyseessä ole viallinen tai väärä tuote.

Vialliset tai väärät tuotteet

Jos vastaanotat tuotteen, joka on viallinen tai ei vastaa tilaustasi, suosittelemme ottamaan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluun. Tällaisissa tapauksissa sinulla on oikeus saada tuote vaihdettua tai rahasi takaisin ilman lisäkuluja.

Kuvaile vika tai virhe mahdollisimman tarkasti ja liitä mukaan valokuva tuotteesta, jos mahdollista. Näin palautusprosessi nopeutuu ja selkeytyy.

Yhteystiedot

Jos sinulla on kysyttävää palautuksiin tai tilauksiin liittyen, voit ottaa meihin yhteyttä:

Kolmosperheet
Jahtimiehentie 5-7 B 4
03100 Nummela
Sähköposti: [email protected]

Otamme mielellämme vastaan kaikki palautteet, kysymykset ja ehdotukset. Palvelumme tavoitteena on tarjota luotettava ja miellyttävä käyttäjäkokemus jokaiselle vierailijalle.